Müşteri Hizmetleri Soru Sor

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Swist.com.tr’den Nasıl Sipariş Verebilirim?

Swist.com.tr adresinden sipariş vermek kolay ve güvenlidir.

  • Öncelikle satın almak istediğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonuna basarak sepete ekleyiniz.
  • Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra sağ üst köşede bulunan “Sepetim” butonuna tıklayarak sepete gidiniz.
  • Ürünlerinizin adet ve beden, renk gibi detaylarını inceledikten sonra alt kısımda bulunan “Satın Al” butonuna tıklamanız gerekiyor.
  • “Satın Al” butonuna tıkladıktan sonra üye değil iseniz üyelik bilgilerini tamamlamanız gerekmektedir. Eğer üye iseniz üye girişi ile işlemini devam ediniz.
  • Son aşamada “Siparişi Tamamla” seçeneği ile ödeme bilgilerinizi ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişi tamamlayabilirsiniz.
2- Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mail ve sms alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme maili ve sms iletilir

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mail-sms ve kargo firmasından bilgi Sms'i iletilir.

3. Eğer Üyeliksiz sipariş oluşturduysanız sağ üste bulunana hesap simgesine tıklayarak açılan ekran Kargo Takip bölümüne tıklayarak e-posta ve SMS ile tarafınıza ulaşan ''TS'' ile başlayan sipariş numaranızla birlikte siparişinizi takip edebilirsiniz.

3- Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

1- Web sitesi üzerinden oluşturulan siparişlerde iptal talebi için  Whatsapp +90545 481 6818 iletişim numarasından bizlere ulaşabilirsiniz.

2- Siparişiniz "Yeni Sipariş" statüsünde ise siparişinizin iptal işlemi gerçekleşektirilmektedir. Siparişiniz kargo hazır veya kargoya verildi durumunda ise sipariş iptal işlemi reddedilmektedir.

4- Kargo Ücreti Nedir?

Kargo ücreti dönemsel değişiklikler göstediği için siparişinizin son aşamasında kargo ücreti ekranından kargo ücretini görüntüleyebilirsiniz.

5- Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

1- Tamamlanmış olan siparişlerde değişikiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.

2- Sipariş ürün hazırlanıyor statüsünde ise iptal işlemi sağlanmamaktadır.

6- İndirim Kuponumu/Kodumu Nasıl Kullanabilirim?

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Satın Al' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.

7- Siparişimi Hediye Paketi Yaptırabilir Miyim?/ Hediye Notu Ekletebilir Miyim?

Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. SWİST baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.

8- Elime Ulaşan Ürün İçin Beden/Renk Değişimi Yapabilir Miyim?

Ürün değişimi hizmetimiz yoktur. Ancak değiştirmek istediğiniz ürünü İADE PROSEDÜRÜ'ne uygun olarak ücretsiz kargo ile 14 gün içinde iade edebilir ve bu esnada yeni bir sipariş oluşturarak dilediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.

9- Kargodaki Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse müşteri hizmetlerimize ulaşarak iptal talebinde bulunabilirsiniz

10- Siparişim Hasarlı / Defolu Ulaştı Ne Yapmalıyım?

Kargo Firmasından teslim alırken ürün paketinde hasar var ise kesinlikle tutanak tutturmanızı rica ediyoruz.
Firma kaynaklı hasar veya defo var ise WhatsApp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade veya değişim süreci iletilir.

11- Siparişim Eksik Gönderilmiş, Ne Yapmalıyım?

Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilirek kamera kayıtları incelenir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde, muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.

12- Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil Midir?

Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

13- Siparişimi Müşteri Temsilcisi Aracılığıyla Verebilir Miyim?

Müşteri hizmetleri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçerek sadece Kapıda Nakit Ödeme şeçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

14- Üye Değilim, Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Sipariş verildikten sonra size ulaşan SMS'teki TS ile başlayan sipariş numaranız ile birlikte sipariş verilirken kullandığınız e-posta adresiyle beraber linkten ( https://www.swist.com.tr/siparis-takip)

siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.