Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Nasıl Üye Olabilirim?

Web sitesi üzerinden Hemen Üye Ol ksımına tıklayarak, güncel karşınıza çıkan üyelik bilgilerini tamamladığınız da üyeliğiniz gerçekleşicektir.

2- Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?

1. Swist.com.tr sistem üzerinden güncel bilgileriniz ile giriş yapınız.

2. Giriş yaptıktan sonra ""Hesabım"" kısmına tıklayarak tüm bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.

3- Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Web sitesi üzerinden eski şifreniz ile giriş sağlayarak Hesabım kısmından şifre değişikliği sağlayabilirsiniz. Çağrı Merkezi vb. kanallar üzerinden tarafımız ile iletişime geçerek şifre değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.

4- E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

Sistem üzerinden e-posta adres değişikliği yapılmamakta. Dilerseniz yeni bir üyelik kaydı oluşturabilirsiniz.

5- Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Bizlere WhatsApp üzerinden iletişime geçerek E-Posta adresi istenilip, sistemden şifre değişikliği yapılmaktadır.

6- Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Web sitesi üzerinden Üye Olmadan Devam Et kısmına giriş sağlayarak güncel mail adresiniz üzerinden sipariş verebilirsiniz.

7- Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?

 Whatsapp iletişim bilgileri üzerinden bize ulaşıp üyeliğinizi pasif hale getirebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.