Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Üye Değilim, Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Sipariş verildikten sonra size ulaşan SMS'teki TS ile başlayan sipariş numaranız ile birlikte sipariş verilirken kullandığınız e-posta adresiyle beraber linkten ( https://www.swist.com.tr/siparis-takip)

siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.

2- Siparişimi Hediye Paketi Yaptırabilir Miyim?/ Hediye Notu Ekletebilir Miyim?

Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. SWİST baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.

3- Siparişimde Değişiklik Yapabilir Miyim?

1- Tamamlanmış olan siparişlerde değişikiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.

2- Sipariş ürün hazırlanıyor statüsünde ise iptal işlemi sağlanmamaktadır.

4- Elime Ulaşan Ürün İçin Beden/Renk Değişimi Yapabilir Miyim?

Ürün değişimi hizmetimiz yoktur. Ancak değiştirmek istediğiniz ürünü İADE PROSEDÜRÜ'ne uygun olarak ücretsiz kargo ile 14 gün içinde iade edebilir ve bu esnada yeni bir sipariş oluşturarak dilediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.

5- Kargodaki Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse müşteri hizmetlerimize ulaşarak iptal talebinde bulunabilirsiniz

6- Siparişim Hasarlı / Defolu Ulaştı Ne Yapmalıyım?

Kargo Firmasından teslim alırken ürün paketinde hasar var ise kesinlikle tutanak tutturmanızı rica ediyoruz.
Firma kaynaklı hasar veya defo var ise WhatsApp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade veya değişim süreci iletilir.

7- Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil Midir?

Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

8- Siparişimi Müşteri Temsilcisi Aracılığıyla Verebilir Miyim?

Müşteri hizmetleri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçerek sadece Kapıda Nakit Ödeme şeçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

9- Kredi Kartı Puanımla Sipariş Verebilir Miyim?

Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.

10- Siparişim Ben Adresimde Yokken Gelmiş. Ne Yapabilirim?

1- Kargo ile görüşme sağlayıp tekrardan teslimatını isteyebilirsiniz.

2- Siparişiniz tarafımıza iade olarak ulaştı ise tekrardan yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.