Müşteri Hizmetleri Soru Sor

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Satın Aldığım Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmam Gerekiyor?

-Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren on dört (14) gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve etiketi koparılmamış olması şarttır.

-Sipariş iade işlemleriniz için üye girişi yapıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde yer alan Hesabım linkine tıkladığınızda açılan sayfada en üst kısımda Siparişlerim alanından İade Et seçeneğiyle iade talebi oluşturabilirsiniz. Siparişinizin durumu "Kargolandı" durumunda ise siparişlerinizde iade işlemi yapabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmediyse İade Et talebi aktif olmayacaktır. İade et butonuna tıklayarak alacağınız iade kodu ile anlaşmalı kargoya kod ile teslim edebilirsiniz.

-Üyeliksiz oluşturulan sipariş iade işlemleriniz için ekranın sağ üst köşesinde yer alan Menü'de Kargo Takip linkine tıkladığınızda açılan sayfada gerekli TS ile başlayan sipariş numanızı ve sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresini gerekli alanlara yazarak siparişinize ulaşıp çıkan ekran İade ET seçeneğiyle iade talebi oluşturabilirsiniz. Siparişinizin durumu "Kargolandı" durumunda ise siparişlerinizde iade işlemi yapabilirsiniz. İade et butonuna tıklayarak alacağınız iade kodu ile anlaşmalı kargoya kod ile teslim edebilirsiniz.

-Siparişiniz kargoya verilmediyse İade ET talebi aktif olmayacaktır.(0545 481 68 18) WhatsApp hattımız ile iletişime geçerek müşteri hizmetlerimiz ile ilerliyebilirsiniz.


-İade Kodu olmadan gönderilen paketler işleme alınmayarak geri iade gönderilecektir

2- Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizin iptal işlemini gerçekleştirmek için Müşteri Hizmetleri WhatsApp Hattımıza Yazabilirsiniz.

3- İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

İade kodu tarafınıza hem sms hemde e-posta ile gönderilmektedir. İade kodunuza sms ve epostayla ulaşamıyorsanız hesabım simgesine tıklayarak siparişlerim sekmesinde ilgili siparişin yanında bulunan iade et butonuna tıklayarak çıkan ekranda iade kodunuzu görüntüleyebilirsiniz.

4- Ürün İadesi Yapmak İstiyorum. Kargo Ücreti Öder Miyim?

- Ürün Hatalı veya Defolu olarak müşterimize ulaştı ise Kargo ücretleri swist.com.tr'ye aittir. 

-Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti - Kapıda Nakit Ödeme - Kapıda Nakit Ödeme Hizmet Bedeli siparişlerinizde tahsil edilen kargo ücretleri iade edilmemektedir.

-Kampanyalı Ürünlerde Gidiş - Dönüş Kargo Ücretleri tarafınıza yansıtılmaktadır .

5- İade Prosedürünüz Nedir?

Ziyaretçi ve müşterilerimizin memnuniyetleri en önemli önceliğimizdir. Swist.com.tr üzerinden satın alacağınız tüm ürünler için iade hakkınız bulunmaktadır. Etiketi çıkarılmamış ve kullanılmamış olmak şartı ile ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren on dört (14 ) gün içinde iade edebilirsiniz.

Ürünlerinizi sitemizden almış olduğunuz kod ile Yurtiçi Kargo firmasına iade edebilirsiniz.

6- İade Edilemeyen Ürünler Nelerdir?

Ürün Alıcı tarafından normal (mutad) kullanımı aşan bir kullanım tespit edildiği taktirde ürününün iadesi gerçekleştirilmez. Bu halde Alıcı’nın cayma hakkı da mevcut değildir.

7- İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İadeniz 15 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Swist.com.tr dan bağımsız olarak bankanız ile ilgili olan bir süreçtir.

1- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

2- Ürün iade şartlarına uygunsa 14 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

3- Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Kapıda Nakit ödeme siparişlerde tarafınız ile WhatsApp üzerinden iletişime geçerek güncel iban bilgisi alınır. Tarafımızdan onaylandığı tarih itibariyle bankanız tarafından 10 gün içerisinde yansımaktadır.

8- Hatalı Ürün Değişimi nasıl yapabilirim?

Sadece firmamızdan kaynaklı hatalı ürünlerde değişim uygulaması mevcuttur. Sipariş bilgileri alınır, hatalı ürün bilgisi alınarak incelenir. İade ve değişim süreci iletilir.

9- Siparişimi İptal Ettim. Kargo Ücretimi Geri Alabilir Miyim?

Siparişiniz kargoya verilmediyse, kargo ücreti ile birlikte ödediğiniz tutarın iadesi yapılmaktadır. Kargoya teslimi yapılan siparişlerde kargo ücreti iadesi sağlanmamaktadır. Siparişinizi oluştururken kargo ücreti ödemediyseniz iadesi söz konusu olamayacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.